Royal Club Ginger Ale – Farklı Bir Gazoz Deneyimi

royal-club-ginger-ale-bg

Royal Club’a ait bir gazoz bu. Zencefilli gazoz. Duyunca bir burun kıvırdım önce. Nasıl bir tadı olabilir ki? Baharatlı?.. Marketlerde de görmemiştim ya da dikkat etmemiştim bilemiyorum. Pegasus Havayolları’nın uçaklarında satışa çıkarılmış. Bir gün merak ettim aldım.

10.000 metrede hâliyle biraz pahalıyla satılıyor. Şişesi 7 tl. Deneyeyim dedim aldım işte.

Hiç umduğum bir tatla karşılaşmadım. Sprite gibi ama onun kadar tatlı değil. Böyle düşününce daha ideal bir tat gibi esasen. Rahatsız etmiyor. Benim gibi, zencefilli deyince surat ekşitenler korkak yaklaşmasınlar görünce :)

Ayrıca kola, Fanta, Sprite vs. dışında bir gazoz türü ile karşılaşmak, böyle seçenekler olduğunu da bilmek gayet güzel bence. Daha marketlere falan bakma fırsatım olmadı ama bulursanız tavsiye ederim, bir deneyin.

Pegasus uçaklarında satılan aşağıda soldaki şişe.

About these ads

11 responses »

  1. ben de zencefile burun kıvırırdım ama hasta olunca insan öyle güzel kana kana içiyor ki çayını :) bu kış lıkır lıkır içtiç zencefil çaylarını cidden çok hafif eminim gazozu da senin anlattığın gibi hafiftir. marketlerde rastlarsam mutlaka tadına bakacağım :)

    Cevapla
  2. Zencefil gazozu (ginger ale) benim de ABD’de keşfedip müptelası olduğum bir içecek. Tadı gerçekten de sprite’a benziyor. Daha önce zencefil tatmadığım için böyle tuhaf bişeyler beklemiştim ilk kez içerken; ama hiçbir baharat tadı alamamıştım. Zencefil çayını çok sonra içtim ve ginger ale’de gerçekten aynı tat olduğunu, ama insana hiç de kötü gelmediğini şaşırarak fark ettim! (adamlar yalan söylemiyormuş yani… eheh :D) Ginger ale candır. Bi de smirnoff’un ice serisi var; bu iki içeceği TR’ye dönünce çok arıycam galiba :P (Senin diaboloviolette’ye ağıtlar yakman gibi :D :D)

    Cevapla
    • valla dediğim gibi ben de bu kadar sevebileceğimi tahmin etmemiştim ilk başta.. ben de aynı tatlı ve tuzluyu yan yana yemenin garipliği içinde baharatlı ve tatlı nasıl olur diye düşündüm ama öyle olmadı eheh..
      ama bak en azından sen türkiye’de ginger ale bulabileceksin :D ben yas tutmaya devam edeceğim, beni yalnız bırakın :)

      Cevapla
  3. zencefilli gazoz almak istiyorum nerden alabilirim

    Cevapla
  4. Kaan Basaran

    Ben Ginger Ale fanatiği olarak Wiskhey ile hatta Mojitonun içine ekliyorum.Sonuç mükemmel.Macro da bir marka gördüm.Adı Royal Club Ginger Ale.tadı ve içimi çok güzeldi.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 64 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: